1. Гаранция - отговорност за дефекти

Продавачът или изпълнителят носи законна отговорност по отношение на договори за парична лихва (договор за продажба, договор за работа и услуги и т.н.), че стоките или доставката нямат дефекти в момента на предаването. Отговорността се отнася за всички раздели (с изключение на точка 3.), както и за разходите за работа, експедиране и пътни разходи. Отговорността за евентуални последващи щети е изключена.

Потребителски купувач в ЕС - Юридическа отговорност за дефекти за период от 2 години от датата на фактуриране.

Търговски купувач в ЕС - Юридическа отговорност за дефекти за периода от 6 месеца от датата на фактурирането. В операция на една смяна.

Потребителски купувач извън ЕС - Юридическата отговорност за дефекти се определя в съответствие с разпоредбите на страната.

Търговски купувач извън ЕС - Юридическата отговорност за дефекти се определя в съответствие с разпоредбите на страната.

2. Допълнителна доброволна гаранция

В сравнение с отговорността за дефекти, която е валидна по закон, допълнителната доброволна гаранция е поет доброволен ангажимент, че стоки или услуги извън законоустановената отговорност за дефекти ще останат без дефекти за определен период от време. Гаранцията покрива само механичните части (с изключение на точка 3.) и не покрива разходите за работа, експедиция или пътни разходи. Отговорността за евентуални последващи щети е изключена.

Машини и електроинструменти

Продавачът предоставя гаранция за период от 2 години или до 3000 работни часа за професионалната категория, 2000 работни часа за търговската категория и 200 работни часа за хоби категорията, за частите на механични компоненти (С изключения от точка 3.)

Инструменти

Продавачът предоставя гаранция за период от 2 години (с изключение на точка 3.) и доживотна гаранция за CMT Индустриални триони, но само ако купувачът използва услугите на оторизиран център за повторно заточване за нуждите на -заточване, ремонт и поддръжка. Доживотна гаранция е времето, когато купувачът държи продукта с оригинални остриета, но не по-дълго от 2 години от края на производството на продукта. Доживотната гаранция се прилага само за продукти, които са маркирани с доживотна гаранция в текущия каталог.

Аксесоари и приставки

Продавачът предоставя гаранция за период от 2 години (с изключение на точка 3.).

Използвани стоки

Единствено отговорността за дефекти се отнася за употребявани стоки, т.е. 1 година за потребителския купувач в ЕС и 3 месеца за търговския купувач в ЕС от датата на фактурирането.

3. Изключения от гаранции и гаранции

 

Ако по време на доставката не е възникнал дефект и / или не е присъствал.

В случай на повреда на стоките по време на транспортирането (тези щети трябва да бъдат обсъдени с превозвача при приемане, всички изпратени стоки са застраховани).

Дефекти, причинени от неправилна употреба или претоварване (класификация на употреба хоби, търговия, професионално производство, промишлено производство).

Дефекти, причинени от неправилен монтаж, неправилно пускане в експлоатация, работа, експлоатация или неправилно съхранение или небрежност на стоките.

В случай на неспазване на предписаните инструкции за монтаж (основа на машината, осигуряване на напрежение, осигуряване на сгъстен въздух, вакуумиране).

Ако дефектът е възникнал поради неправилно боравене или е причинен от външен елемент (например драскотини, вдлъбнатини, изкривявания и т.н.).

Продавачът не поема отговорност за последващи щети (дори в случай на непредсказуеми щети).

Продавачът не поема отговорност за износване, причинено от ежедневна употреба (напр. Повреда на боя, драскотини и др.)

Нито поема отговорност за дефекти, причинени от замърсяване.

Нито поема отговорност за дефектите, причинени от неспазване на инструкциите за експлоатация или поддръжка или дефекти, възникнали при използване на стоките в противоречие с инструкциите или с конвенционалната употреба.

Нито поема отговорност за компоненти (например лагери, ремъци, зъбни сегменти, резбовани пръти, резбовани гайки, зъбни колела, зъбни колела, прекъсвачи на стружки), както и пластмасови компоненти (например дръжки, копчета, лостове, стикери, капаци на капачки, чистачки, ролки, гума ролки).

Нито поема отговорност за каквито и да било дефекти, причинени от модификации, ремонти, заточване и неправилно боравене, които не са извършени от упълномощен персонал на Продавача или упълномощен сервиз или магазин за преточване на Продавача.

Нито поема отговорност за дефекти в резултат на корозия, пожар или щети от вода.

Нито един от двамата не поема отговорност за дефекти, произтичащи от външни влияния като двуфазен пробег, електрическа защита, подток, пренапрежение, мълния ...

Нито един от двамата не носи отговорност в съответствие с приложимите разпоредби за двигатели, електрически ключове, електрически табла за управление и др.

4. Процедурата за иск и процес на жалба

Купувачът е длъжен да достави стоките и данъчната разписка, заместващи гаранционния сертификат (фактура, сметка), или гаранционен сертификат, или да предостави информация за идентифициране на договора си за покупка (информация за купувача, номер на поръчката и т.н.). Препоръчва се да се предоставят пробни материали, друга техническа информация като скорост на въртене, скорост на подаване, отстраняване на материала, обработено количество, материал на детайла и други важни подробности, които могат да помогнат за ускоряване на процедурата по подаване на жалби.

Персоналът на продавача ще оцени претендирания дефект и ще вземе решение относно основателността на претенцията възможно най-скоро. Срокът за оценка може да бъде удължен, в случай че е необходима експертна оценка. Персоналът ще изготви протокол за рекламация с купувача, като посочи датата на приемане, съдържанието и очакваното време за уреждане на искове и, когато потребителят купувач е засегнат, вида на исканото уреждане на иск.

След оценка на претенцията, продавачът информира купувача за начина на сетълмент и за датата на поправка или замяна или в крайна сметка дава писмена причина за отхвърляне на рекламацията.

В случай на необоснована рекламация, купувачът ще поеме всички разходи за транспорт, експертна оценка, локализация на дефекти и възможни разходи за ремонт.

Ако купувачът не успее да поеме стоките в рамките на 30 дни след получаване на известие за уреждане на рекламацията, той ще бъде таксуван с такса за съхранение в размер на 5,00 EUR без. ДДС за машина и 2,00 EUR без ДДС за други стоки за всеки ден от деня на уведомяването до поемането им. Купувачът ще бъде информиран под формата на известие, дадено от едно от средствата за комуникация. Ако купувачът не успее да поеме стоките, до деня, в който таксите за съхранение надвишават цената на стоките, самите стоки ще бъдат използвани за плащане на таксата за съхранение.

5. Общо предупреждение

Периодът на гаранция и гаранция започва с купувача, който поема стоката. В случай, че стоките не се поемат лично, приемането на стоките се счита за предаване от продавача на превозвача, ако купувачът не е потребител. В случай на потребителски купувач, поемането на стоките се счита за момента, в който купувачът взема стоката от превозвача.

Допълнителните споразумения трябва да бъдат под формата на писмени, устните обещания не са валидни.

Предпоставка за всяка отговорност за дефекти е пълното заплащане на покупната цена и необходимостта от спазване на следните разпоредби:

Прочетете инструкциите преди стартиране на операциите.

Всички предпазни материали трябва да бъдат внимателно отстранени.

Спазвайте условията на транспорт.

Уведомлението за повреда по време на транспортиране трябва да се направи незабавно.

Спазвайте подходящите условия за съхранение и съхранение.

Спазвайте инструкциите за експлоатация, използвайте машината по предназначение.

Спазвайте инструкциите за експлоатация.

Спазвайте инструкциите за поддръжка и лечение (особено за интервали от време).

Използвайте оригиналните части на Продавача.

По искане на Продавача, купувачът е длъжен да върне стоките и / или дефектната част на тяхна цена, почистени и опаковани за транспортиране.

Product added to wishlist
Product added to compare.